dissabte, 14 de maig del 2016

Aiguabella - Cambra d'aigües de Molinos - Astell

Aproximació en cotxe:
Anem per la carretera L-503 (Vall Fosca) i aparquem darrera la parada d'autobús d'Aiguabella, costat de la carretera.

Itinerari a peu:
Tornem a la carretera i seguim direcció Capdella uns 100 metres, just al costat del cartell de carretera indicador d'Aiguabella, a la nostra esquerra, comença l'itinerari. Hi ha un panell explicatiu de la caminada.

Seguim l'indicador, primer és un corriol que va pujant fins a trobar una pista que la seguim cap a la nostra esquerra, ara ja planeja, anem seguint la pista, podem veure a la nostra dreta portes del canal d'aigua que ve de la Central de Capdella, aquesta pista va paral·lela a la carretera L-503 i al riu Flamisell, es poden veure bastants metres sota nostra, es converteix en corriol, passem per alguns baixant d'aigua, veiem Torre de Capdella, Molinos, fem una pujadeta i arribem a la cambra d'aigües de Molinos.
Seguim per una pista que en forta baixada ens porta a la carretera d'Astell, aquí trobem el nostra cotxe que l'havíem deixat a la pujada.
Avui hem sortit amb dos cotxes, altres vegades a l'arribar a la cambra d'aigua tornem enrera pel mateix camí

Track d'aquest itinerari. Aiguabella-cambra d'aigua-Astell.
Hem fet 6 km aprox.
Durada 1h 50 min. Parades a part.
Ascens acumulat 88 metres.